23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nya ytor för Velour by Nostalgi

I vår lanseras Göteborgsmärket på NK, Åhléns och Gatt.

Herrmodevarumärket Velour by Nostalgi lanseras till våren 2017 NK Trend i Stockholm och Göteborg, på egen yta på Åhlens Stockholm samt i anrika herrmodebutikerna Gatt, som i mitten av oktober förvärvades av Thernlunds.

– Vi är oerhört stolta att genom starkt lagarbete och ett koncept som ligger i tiden få möjlighet att lanseras på anrika detaljhandelsplatser i Sverige som NK, Åhlens och Gatt, våren 2017. Nyckeln till framgång har varit att satsa på ett väldressat mode med hållbarhet som fokus, säger Per Andersson, grundare i en kommentar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063