23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Modeföretag kan vinna priser

Etons och Björn Borgs kampanjer är nominerade i 100-wattaren.

Björn Borg har chans att vinna två priser när 100-wattaren, som belönar framgångsrik kommunikation, avgörs den 25 november.

Björn Borgs kampanj för Skin Collection – en hudfärgad underklädeskollektion i sex olika nyanser – som lanserades under FN:s dag mot rasdiskriminering är nominerad liksom kampanjen för Sprinter – en dejtingapp för folk som tränar. Bakom båda kampanjerna står reklambyrån Garberg.

Flest nomineringar har Eton Shirts, som har chans att vinna med sina kampanjer Style Carousel, Be a new gentleman, Eton Closets 2.0 samt Lost in translation. Samtliga kampanjer är framtagna av Tillsammans Sthlm.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063