23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ciff öppnar popup på Harvey Nichols

Den danska mässarrangören tar plats i Londons anrika varuhus tillsammans med en mängd varumärken.
Foto: Ciff

Under sju veckor framåt kommer Ciff att visa en installation som går under namnet ”North Wind”. Installationen kommer att förändras under tiden, men det huvudsakliga budskapet är att visa hur den skandinaviska mannen lever, klär sig och hur han designar sitt hem. Här visas allt från möbler till kläder. Herrvarumärken som Newline Halo, Han Kjøbenhaven, Tonsure och Martin Asbjørn exponeras och konsumenterna kan också köpa varumärkenas varor. Bland de svenska varumärken som får ta plats på Harvey Nichols finns L’homme Rouge, Triwa och F.A.S.

Installationen, som är kurerad av

Kristian W. Andersen

, kreativ chef för Ciff, visas från den 6 oktober till 27 november.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062