23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Stadium uppdaterar eget varumärke

Sportkedjan utvecklar det egna varumärket Everest med ny logotyp och grafisk profil.












Sportkedjans egna varumärke Everest har utvecklats inför kommande vinter där extra vikt lagts vid produktgruppen EXT, som enligt bolaget har högre modegrad och mer exklusiva material, som lanserades för ett par år sedan. De tre kategorierna, som även inbegriper ADV och Multifunction, lanseras nu med en ny logotyp och grafisk profil. – Nya Everest tar fasta på tre olika funktionskategorier kan man förenklat säga. Vi har lagt ner flera års testande av dessa kategorier och nu fokuserar vi alltså extra på EXT. Kollektionen har hög modegradoch exklusiva material. Känslan i detaljer och foder är något speciellt, berättar Kenth Olsson, senior designer på Stadium i en kommentar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078