23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Gina Tricot startar kundklubb

Efter 18 år på marknaden lanserar modekedjan kundklubben Spotlight.




Anledningen till att det har dröjt nästan två decennier för modekedjan att lansera en kundklubb är att de tidigare ägarna, familjen Appelqvist, inte hade någon önskan om att ha någon sådan, enligt pressansvarig på Gina Tricot. Men med nya ägare sedan ett år tillbaka är det alltså dag. Gina Tricot kallar Spotlight ”nästa generations kundklubb” och ser satsningen som en byggsten till kedjans omnichanel-strategi. Kundklubben är uppdelad i tre nivåer – ju högre nivå desto bättre erbjudanden. Förutom köp kan medlemmarna samla poäng genom att besöka event och vara aktiva på sociala medier.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079