23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Roxette tonsätter Kappahl

Modekedjans kampanjer ska i höst ackompanjeras av en nygjord version av en av Roxettes globala listhitar.

Roxette, Per Gessle och Marie Fredriksson, har spelat in en ny version av låten The Look från 1988 till Kappahl.





- Mode av idag hänger nära ihop med attityden i musiken. Det lämnar utrymme för personlig tolkning och handlar om din stil och din personlighet, din look. Vårt budskap förstärks ytterligare av det unika samarbetet med Roxette och en av vår tids mest stilbildande låtar, något vi är oerhört glada över, säger kedjans marknadsdirektör Joakim Holmstrand.





Låten ska användas i totalt fem kampanjer som kommer att släppas successivt under hösten 2015.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078