23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Didriksons på festival

Sportmodeföretaget har inlett ett samarbete med musikfestivalen Bråvalla i Norrköping.

-Genom samarbetet med Bråvalla får vi samtidigt en möjlighet att öka kunskapen om Didriksons som varumärke i en ung och medveten målgrupp, säger presschef Bosse Hylander.





Sportmodeföretsgets nya kollektion av regn- och funktionskläder av galon lanseras i butik i juni. Didriksons förvärvade det klassiska regnvarumärket 2013.





Bråvalla Festival äger rum i Norrköping 25 till 27 juni. Didriksons AB nådde under 2014 en försäljning på knappt en halv miljard svenska kronor och försäljningen sker i ett 20-tal länder med Sverige som största marknad.





BREAKING
{{ article.headline }}
0.078