23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nytt marknadsföringsgrepp

Modebutiken Grandpa, nominerad till Årets E-handel/Multikanalbutik på Habit Modegalan, inleder ett fartfyllt samarbete.

Med sina tre butiker och e-handel inleder Grandpa ett samarbete med bilvarumärket Mitsubishi. Grandpas kunder kommer att få möjlighet att provköra Mitsubishis miljöbil genom att delta i en tävling. – Vi har ett hållbarhetstänk i valet av våra produkter. Vi kontaktade Mitsubishi för vi tycker att bilen matchar vårt eget tänk. Vi hittade snabbt en rad gemensamma nämnare och insåg inte minst att vår målgrupp är den samma. Vi predikar värdet av omväxling i livet. Våra kunder är mode-, design och inredningsintresserade samtidigt som de är väldigt måna om miljön, och lever väldigt ofta ett aktivt friluftsliv, säger Jonas Pelz, en av Grandpas grundare, i ett pressmeddelande. KA

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094