23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Kling lanserar Totême

Modeprofilen Elin Kling och Karl Lindman lanserar varumärket Totême i maj.Debutkollektionen innehåller bland annat en piké, linnebyxor, skjortoroch en sandal.

Elin Kling och Karl Lindman lanserar varumärket Totême via de internationella webbutikerna Net-a-Porter och The Line, samt på Nathalie Schuterman i Stockholm och på egna sajten toteme-nyc.com. Med debutkollektionen vill de fånga essensen av enkel, sofistikerad lyx och har inspirerats av en ledig europeisk stil med tydliga 70-talsreferenser. Fokus ligger på klassiska plagg som pikén, linnebyxa och linneskjorta samt en djup v-ringad tröja i kashmirull. Kollektionen innehåller även accessoarer och färgskalan går i offwhite, nude, mörkblått med accentfärger i rött, svart och grönt. PH

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|