23948sdkhjf

Fler besökare till Butiksleverantör

Årets upplaga av mässan Butiksleverantör som ägde rum i Kista i Stockholm lockade rejält många fler besökare än i fjol. Detta trots att butiksmässan Euroshop i Düsseldorf ägde rum tidigare i år.

2014 års upplaga av mässan Butiksleverantör lockade 5 997 besökare vilket var 22 procent fler besökare än året innan. Ett späckat seminarieprogram med ett 100 seminarier lockade också publiken vilket även två stora konferenser gjorde. Årets mässa hade fokus på framtiden och framförallt framtidens teknik och märks inte minst i och med samarrangemanget med mässorna e-commerce och Visual Communication. Ett tilltag som fungerar väl och därför fortsätter samarbetet även nästa år då konceptet är tillbaka på Kistamässan den 24 och 25 mars 2015. Läs en rapport från mässan i nästa nummer som är ute den 15 maj.PH

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093