23948sdkhjf

Interaktivt hos Björn Borg

I nya butiken på Sergelgatan 12 i Stockholm har modeföretagetinstallerat ett interaktivt provrum för att testa ett nyttmarknadsföringsgrepp.

Förra veckan öppnades ett interaktivt provrum i Björn Borgs butik på Sergel gatan 12 i Stockholm. I provrummet finns en spegel med en kamera som kan skicka bilder, efter kundens godkännande, från Björn Borgs provrum till nätet. Sedan tidigare har företaget installerat ett liknande provrum i Amsterdam. – Installationen möjliggör en roligare shoppingupplevelse där du enkelt kan dela och interagera med dina vänner inför jul, säger Lina Söderqvist, marknadsdirektör på Björn Borg. Alla bilder från provrummen laddas upp på kampanjsajten peep.bjornborg.com. Här kan besökare dela på Facebook och rösta på de bästa bilderna. Vinnaren, med flest röster, får en julsäck full med underkläder från Björn Borgs senaste kollektion. PH

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.047