23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ny underklädeskedja till Sverige

Nunzia Rosenius, som står bakom utrullningen av den nya strumpkedjan Clazedonia på den svenska marknaden, har planer på att lansera ytterligare ett butikskoncept. 

Den nya kedjan heter Intimissimi och kommer att sälja underkläder. Intimissimi är ett varumärke som liksom Calzedonia ingår i den italienska koncernen Calzedonia Group. Premiär för kedjan blir det under våren.– Men om vi hittar bra lägen innan dess så öppnar vi tidigare, avslöjar Nunzia Rosenius för Habit.Nunzia Rosenius driver via bolaget Intica Fashion Calzedoniakonceptet genom franchise. Hon har även fått masterfranchisekontakt till underklädesmärket Intimissimi.Den första Calzedoniabutiken öppnade i går, torsdag, i Sturegallerian i Stockholm.Kajsa Åström

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14