23948sdkhjf

Monki sponsrar musikfestival

H&M-ägda Monki går in som partner i Popaganda 

- Vi har länge drömt om att lägga till ett live-event till vårt pågående projekt Monki Mozik, säger Eleonore Nygårds, marknadschef på Monki, i en kommentar. Sedan tidigare har Monki uppmärksammat bland annat kvinnliga DJ:s genom att spela deras låtlistor i sina butiker på helgerna. Man har även anordnat klubbar och spelningar i butikerna. Årets upplaga av Popaganda kommer att gå av stapeln 30 – 31 augusti på utomhusbadet Eriksdalshallen på Södermalm i Stockholm. Bland artisterna finns bland annat Kate Nash, El Perro del Mar och Hot Chip. Det är första gången som Monki går in som sponsorer av en musikfestival. - Vi är väldigt exalterade över samarbetet och har flera överraskningar på gång säger Mai Suzuki-Ernström, musik- och eventansvarig på Monki i ett pressmeddelande. Monki grundades 2006 och har idag över 60 butiker i Europa och Kina. KF

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109