23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Monki sponsrar musikfestival

H&M-ägda Monki går in som partner i Popaganda 

- Vi har länge drömt om att lägga till ett live-event till vårt pågående projekt Monki Mozik, säger Eleonore Nygårds, marknadschef på Monki, i en kommentar. Sedan tidigare har Monki uppmärksammat bland annat kvinnliga DJ:s genom att spela deras låtlistor i sina butiker på helgerna. Man har även anordnat klubbar och spelningar i butikerna. Årets upplaga av Popaganda kommer att gå av stapeln 30 – 31 augusti på utomhusbadet Eriksdalshallen på Södermalm i Stockholm. Bland artisterna finns bland annat Kate Nash, El Perro del Mar och Hot Chip. Det är första gången som Monki går in som sponsorer av en musikfestival. - Vi är väldigt exalterade över samarbetet och har flera överraskningar på gång säger Mai Suzuki-Ernström, musik- och eventansvarig på Monki i ett pressmeddelande. Monki grundades 2006 och har idag över 60 butiker i Europa och Kina. KF

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078