23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Abecita gör e-handelsentré

Nu tar det svenska underklädesmärket Abecita steget ut på nätet. – Genom e-handeln kan vi visa hela vårt sortiment för våra kunder, säger Kristina Hermansson, marknadschef på Abecita till Habit.

Underklädesföretaget har i dag inga egna butiker utan säljs hos 700 återförsäljare i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. – Vi måste öka vår synlighet. Eftersom vi bara säljs hos återförsäljare kan vi aldrig visa våra kunder hela vårt sortiment. Det kan vi nu genom vår webbutik, därmed stärker vi också vårt varumärke, säger Kristina Hermansson.Webbshoppen består av cirka 400 artiklar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078