23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Atlas Design vill bekämpa tristessen

Atlas Design vill inspirera män runt 30 är att klä sig prisvärt och

modernt. Refuse boredom är temat för en omfattande reklamkampanj och

Allan Ladow, som är vd, är övertygad om att den ska ge positivt resultat.

– Efter snart 60 är kände vi att det var dags att branda värt

varumärke. I Göteborg har vi en igenkänningsgrad pä över 70 procent. I

Stockholm nägot under 40. De allra flesta förknippar oss med slipsen,

trots att den produkten bara stär för 40 procent av vär omsättning

numera. Dä är det dags att agera, säger han till Tekos nättidning.CM

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web03