23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Birkenstock ökade rejält

Totalt blev ökningen 25 procent för Birkenstock Scandinavia, under

2006. Inom storstadsregionerna blev ökningen hela 40 procent. Orsaken

bakom ökningen är, enligt ett pressmeddelande, starka provkollektioner,

en offensiv säljkär och positiv respons frän marknaden.

– År 2006 var ett fantastiskt är med mycket positiva signaler frän

marknaden, säger Thomas Svensk som är vd för Birkenstock. Vi har

arbetat stenhärt med att fä alla delar pä företaget att sträva ät samma

häll och ett viktigt avstamp i arbetet var när samarbetet med Sandberg

och Timonen inleddes 2005. Idag finns en röd träd i allt vi gör och vi

gör allt pä rätt sätt, bäde externt och internt och det är det vi nu

ser resultatet av.CM

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126