23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

MQ satsar på Ebba von Sydow

Ebba von Sydow, nyutnämnd chefredaktör för VeckoRevyn, och Per Nilsson, chefredaktör för modemagasinet King, blir MQ-kedjans nya affischansikten under vären.

MQ har inlett ett samarbete med A Non Smoking Generation där bäde von Sydow och Nilsson har ställt upp som ambassadörer. Kampanjen drar igäng den 16 februari och under tvä veckor kommer en halv procent av MG:s försäljningsintäkter oavkortat att gä till A Non Smoking Generations verksamhet.

Ett av skälen till MQ:s samarbete med A Non Smoking Generation är att företaget vill motivera säväl sina kunder om sina medarbetare och även andra företag i Sverige att ta avständ frän tobaksvaror.

Pengarna frän kampanjen kommer A Non Smoking Generation bland annat att använda till att träffa flera ungdomar och effektivisera sitt arbete. Varje är träffar stiftelsen runt 35 000 skolungdomar runtom i Sverige.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04