23948sdkhjf

Brat Pack à la Brannemark

Brat Pack är en ålderslös livsstilsbutik som fokuserar på trend och öppnar i Fältöversten på Östermalm i Stockholm i slutet av mars. Enligt den blivande butikschefen Cissi Davidsson ska butiken innehålla kläder som både förför och förfasar. _x000B_- Butiken bygger på ett föränderligt koncept när det gäller inredning, märken och happenings. Och man ska i princip kunna köpa allt i butiken, berättar hon._x000B_Förutom kläder säljs sneakers och designskor, godis från Island, handbroderade väskor från Vietnam och bord från Bali. Målgruppen är från åtta år och uppåt och det finns produkter för både tjej och kill, herr och dam. Prisklassen är mixad med allt från t-shirts från cirka hundra kronor upp till designplagg för cirka femtusen._x000B_- I vår kommer vi att ha jeans och denim i alla former och alla tänkbara tvättar, berättar Cissi Davidsson._x000B_Några av klädmärkena som finns med från start är Diesel, G-star, DKNY Jeans, Day, Deform, Sylvia Rielle, Block 60, The People of the Labyrinths, Filippa K och Liu Jo. Bland skorna syns Diesel, DKNY, Converse, Fluxa, Ras, Tremp och Free Lance. För barn finns exempelvis Diesel och The People of the Labyrinths. Brat Pack drivs av Marie Brannemark. _x000B_

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
The Resort Co växer med externt kapital: ”Påbörjat vår resa mot globalt varumärke”
Acne Studios leker med designpråket i nyöppnad Miamibutik
Här är Filippa K:s senaste butiksöppning
Bric-a-brac öppnar citybutik i norr
Hööks breddar popup med outdoor
DEBATT: Agera nu för att skydda varumärket i den virtuella världen
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.109