23948sdkhjf

Repeat kan själv

Danska tjejmärket Repeat kastar loss från ägaren Cocktail Retailer A/S. Det är tidigare säljchefen Per Henrikssen som tillsammans med två investorer, vilka också är leverantörer till Repeat, köpt märket._x000B_- I och med att två av våra leverantörer är delaktiga i affären får vi ännu större möjligheter att uppfylla de ökade kraven på snabba leveranser och bättre priser, säger Åsa Pettersson som ansvarar för försäljningen i Sverige från kontoret på Accent House i Stockholm._x000B_Repeat riktar sig till tjejer från femton till 35 år och finns i cirka 140 butiker i Sverige. Den svenska försäljningen ökade med omkring 25 procent under fjolåret och Åsa Pettersson räknar med en motsvarande ökning för år 2001._x000B_Cocktail Retailer, med huvudkontor på Jylland, säljer märket CCDK och driver också ett 40-tal butiker i Danmark. _x000B__x000B_

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
FASHIONNET.SE
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Syskonpar vill nå yngre publik med sommarbutik i Båstad
H&M välkomnar PETA:s avslöjande om djurplågeri
The Resort Co växer med externt kapital: ”Påbörjat vår resa mot globalt varumärke”
Acne Studios leker med designspråket i nyöppnad Miamibutik
Här är Filippa K:s senaste butiksöppning
Bric-a-brac öppnar citybutik i norr
Andra Nordiska Medier
Dagens Handel
Fri Köpenskap
Transportnet

Sänd till en kollega

0.094