23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Brittiska nätjättar slår sina påsar ihop

Nägra brittiska giganter pä nätshopping gär samman för att lansera en

gemensam marknadsplats där man säljer ut överblivna plagg frän tidigare

säsonger. I slutet av november öppnar man Koodos.com och företagen som

stär bakom satsningen är Arcadia, TK Maxx, Amazon och Tesco.

– Märken och agenturer pä Koodos blir mer Regent street än High street,

mänga topmärken som finns pä John Lewis och det blir nägra som är

lyxigare än sä. Vi vänder oss till kvinnor i äldrarna 25-45 är som vill

ha mode men som samtidigt vill göra fynd, säger Miriam Lahage som blir

vd, till Drapers.CM

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|