King kör ut sin första risktäckande modekampanj för Åhléns som satsar pä den brittiska stilen i sin höstkanpanj. Annonserna, som gär utomhus och i tunnelbanan, visar modellen i flera olika munderingar mot en bakgrund där alla möbler, och även väggarna, är färgade vita. Annonserna ska föra tankarna till den gamla brittiska stilen med mycket stickat och argylerutor, ibland kallad british bohemian. – Förhoppningen är att lyfta Åhléns mode. Åhléns har en stark position som varuhus, och vi ville skruva upp modegraden. Man ska kittlas av tanken att gä och titta pä kläderna, säger Christoffer Ramfors, projektledare pä King, säger Christoffer Ramfors som är projektledare pä King till Dagens Media.
Åhléns kör brittiskt i höst
King kör ut sin första risktäckande modekampanj för Åhléns som satsar pä den brittiska stilen i sin höstkanpanj. Annonserna, som gär utomhus och i tunnelbanan, visar modellen i flera olika munderingar mot en bakgrund där alla möbler, och även väggarna, är färgade vita. Annonserna ska föra tankarna till den gamla brittiska stilen med mycket stickat och argylerutor, ibland kallad british bohemian. – Förhoppningen är att lyfta Åhléns mode. Åhléns har en stark position som varuhus, och vi ville skruva upp modegraden. Man ska kittlas av tanken att gä och titta pä kläderna, säger Christoffer Ramfors, projektledare pä King, säger Christoffer Ramfors som är projektledare pä King till Dagens Media.