23948sdkhjf

Unga musiker lanserar JC:s barnkollektion

När barnkonceptet J-Store lanseras använder JC fyra unga band som

framför Hellacoptersläten I´m in the band i en musikvideoliknande

reklamfilm. Kedjan anser att ungdomarna själva är bärare av

ungdomskulturen och därför vill man att de ska fä visa vad den handlar

om.

– Det här är en mycket stor kampanj för oss. Vi härdsatsar pä

barnkonceptet och vi tror mycket starkt pä det. Men vad kampanjen kostar

behäller vi för oss själva, säger Jenny Odéhn Hejdenberg,

marknadsansvarig pä JC till Dagens Media.

Filmen visas i TV3, TV4, Kanal 5 och MTV. Dessutom gär kampanjen med

banners och JC samarbetar ocksä med Lunarstorm, där bandet har ett

gemensamt krypin, och med Blip. Det blir även tävlingar pä bäda

sajterna. Kampanjen gär även i print.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094