23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Pony i full skala i höst

Sport- och streetwearorienterade märket Pony, som gjort en storskalig nysatsning på skor, har även bestämt sig för att satsa på kläder. En ny klädlinje för både tjejer och killar, liksom skokollektionen, uppdelad i kategorierna style, move och archive kommer att lanseras i handeln under hösten. _x000B_Style är den mest modeorienterade kategorin, medan move är mer teknisk och archive retroinfluerad. En fjärde kategori kallad fundamental finns redan i handeln i USA och innehåller basvaror som t-shirtar, shorts och väskor._x000B_Pony grundades 1972 och köptes i mars av Global Brand Marketing Inc. som också äger Diesel Footwear och märket Mecca. _x000B_

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|