23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Underklädeskedjan lanserar nytt koncept i Sverige

Hunkemöller gör ett ansiktslyft på sex av sina svenska butiker – och uppgraderar med ett koncept som ska ta kedjan ”till nästa nivå”.

Nederländska Hunkemöller, som numera har amerikanska ägare, kommer under augusti och september kommer sex butiker i Sverige att nyöppna med ett nytt utseende. Kedjan meddelar att ett nytt koncept ska lanseras i butiker i Malmö, Göteborg, Uppsala, Helsingborg samt två butiker i Stockholm.

Det hela är en del av en strategi som bland annat kretsar kring en ”ny varumärkesidentitet, ett uppgraderat produktutbud och ett förnyat butikskoncept”, skriver bolaget i ett pressmeddelande.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|instance-web01