23948sdkhjf

Weekday lanserar nytt multibrandkoncept – på nätet och i butik

Ungdomsvarumärkena Weekday, Monki och Cheap Monday samlas under ett och samma tak i ett nytt koncept. Lanseringen sker på nätet och i några få utvalda butiker i Europa. 
Weekday har lanserat en ny e-handel där även Monki och Cheap Monday ingår. Unika släpp utlovas, jämte begagnat mode. 

– Nya Weekday finns för att inspirera en generation som aldrig är statisk – och vi är här för att ge dem utrymmet, varumärkena och självförtroendet att uttrycka vem de vill vara i dag. Och att utforska alla versioner av vilka ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063