23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Synsam äntrar NK med premiumkoncept

Valnöt, smaragdgrön och lyxiga bågar. Synsam utökar erbjudandet med ett unikt och fristående koncept på NK i Stockholm.

Synsam Group lanserar ett helt nytt premiumkoncept på Nordiska Kompaniet i Stockholm. Under namnet NK Eyewear & Optics slår optikkedjan i dag upp portarna till en 50 meter lång glasögonvägg i varuhusets entréplan där det utlovas exklusiva märken, avancerad ögonvård och personlig stilrådgivning.

Satsningen beskrivs som en ny lyxdestination inom optisk retail, med över 1 400 bågar från exklusiva varumärken – däribland Tom Ford, Celine, Dior, Loewe och Oliver Peoples.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094