23948sdkhjf

Omsättningen lyfte på Kappahls samtliga marknader

Levererade tillväxt under fjolåret, samtidigt sjönk lönsamheten.  
Kappahl, med butiksskyltarna Kappahl och Newbie, ökade omsättningen med 100 miljoner kronor till 5,1 miljard kronor under 2024 jämfört med 2023. Det framgår i bolagets hållbarhetsrapport som släpptes under onsdagen.

Resultatet före skatt sjönk till 421 miljoner kronor jämfört med 487 miljoner 2023. 

Omsättningen i e-handeln uppgick till...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079