23948sdkhjf

Deichmanns Norden-vd efter storstädningen – fokus på sortiment och organisk tillväxt

Befintliga butiker måste leverera organisk tillväxt innan en expansion i Sverige kan bli aktuell. Det säger skobolagets Nordenchef, Thomas Christensen, som har städat i sortimentet för att ge plats för nya varumärken och nya licenser under våren. 
När Deichmann lanserades i Sverige 2007 sattes höga och snabba expansionsmål. Men det har tagit tid för den tyska skojätten, med totalt 4 500 butiker internationellt, att växa på den svenska marknaden. 

Efter 18 år finns i dag 37 Deichmann-skyltar runt om i landet. Fler ska det bli, men bolagets nordiska vd är avvaktande, han vill först säkra...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093