23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Efter bakslagen – svenska resortmärket växer inom wholesale och egna kanaler

Fjolåret innebar några tuffa motgångar för The Resort Co. Nu blickar företaget framåt. Med en växande e-handel, en rad nya internationella konton och en popup-butik med svenska Brown Avenue som öppnar i dag, är siktet inställt på tillväxt.

I dag, onsdag, är det premiär för varumärkenas gemensamma popup-butik på Östermalm i Stockholm, på adressen Grev Turegatan 15. 

Detta är The Resorts egna första fysiska yta.
– Vi har tidigare bara funnits fysiskt hos återförsäljare i Stockholm, så vi ser mycket fram emot att kunna möta våra kunder direkt. Vi tror också att många kommer uppskatta möjligheten att känna på kvaliteterna och passformerna, säger Carl von Wachenfeldt, vd och en av tre medgrundare på The Resort Co.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.282|