23948sdkhjf

Efter bakslagen – svenska resortmärket växer inom wholesale och egna kanaler

Fjolåret innebar några tuffa motgångar för The Resort Co. Nu blickar företaget framåt. Med en växande e-handel, en rad nya internationella konton och en popup-butik med svenska Brown Avenue som öppnar i dag, är siktet inställt på tillväxt.
I dag, onsdag, är det premiär för varumärkenas gemensamma popup-butik på Östermalm i Stockholm, på adressen Grev Turegatan 15. 

Detta är The Resorts egna första fysiska yta.
– Vi har tidigare bara funnits fysiskt hos återförsäljare i Stockholm, så vi ser mycket fram emot att kunna möta våra kunder direkt. Vi tror också att många kommer ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093