23948sdkhjf

Breakeven inom räckhåll för CDLP – ökar fokus på egna butiker och återförsäljare

Det svenska kalsong- och modebolaget har blött sedan starten 2016. Med en nyemission och ett sparpaket i ryggen står CDLP inför en turnaround i april. Det hävdar vd:n och medgrundaren Andreas Palm som inte har gett upp visionen om ett miljardbolag.
Det var när Habit träffade Andreas Palm för fyra år sedan som han satte ord på visionen om att bygga ett bolag i miljardklassen. CDLP hade då en spikrak tillväxtresa i bagaget: 9 miljoner kronor 2018, 21 miljoner 2019, 41 miljoner 2020. Året därpå skulle den magiska gränsen 100 miljoner kronor nås. Sedan var det inte långt till miljarden, resonerad...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125