Holebrook re-brandar för att attrahera den medvetna kunden
Svenska Holebrook vill stärka lanseringen mot detaljhandeln med ett uppdaterat varumärke.

Från vänster, Jon Bergsman och Hanna Nordström, från varumärkesbyrån WDW, har deltagit i arbetet med re-brandingen tillsammans med Anneli Gustavsson och Daniel Svensson, Holebrook. Foto: Pressbild
Holebrook, med säte i Ulricehamn, fokuserar på stickade plagg som har kommit att bli varumärkets kärnprodukter. Efter ett intensivt arbete med re-branding släpper nu företaget ett nytt varumärke mot slutkunden som förlanseras på CIFF och SFW. Arbetet med att skapa den nya logotypen har skett i samarbete med varumärkesbyrån WDW Creative Studio i Sto...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration