23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ahlvar Gallery gör rekordår – igen: ”Vår affärsmodell bygger på effektivitet”

Trots ett utmanande år för branschen generellt går Frida Ahlvarssons blusföretag mot strömmen och noterar ytterligare ett rekordår 2024. Därtill med god vinstmarginal.  

För tolv år sedan lanserades Ahlvar Gallery, grundat av chefsdesigner Frida Ahlvarsson. Varumärkets signum har sedan dess varit blusar och toppar.    

Under det dryga decenniet har varumärket tagit marknadsandelar och haft en stark tillväxttakt och ökat med lönsamhet. 2024 är inget undantag. 

Året, som har varit många modeföretags mardröm med minskad konsumtion och skatteskulder från pandemin, blir ytterligare ett toppår för Ahlvar Gallery.   

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109