23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Newhouse förstärker den skandinaviska mixen på Arlanda

Stockholm Arlanda Airport förstärker utbudet av skandinaviska varumärken med det svenska familjeägda klädvarumärket Newhouse.

Butiken om 120 kvadratmeter beräknas öppna i Marknadsplatsen i Terminal 5 nu under första halvåret 2025. Där kommer resenärer att erbjudas ett ”tidlöst mode med modern twist för herr och dam”.

– I det nya shoppingutbudet som växer fram på Arlanda vill vi fokusera på en bred mix av inspirerande upplevelser och minnesvärda besök både för våra svenska och utländska resenärer. Newhouse är ett attraktivt klädmärke och ett led i Swedavias strategi är att stärka och lyfta svenska och skandinaviska varumärken, säger Charlotte Ljunggren, direktör marknad och försäljning på Swedavia som uttrycker sin glädje över att Newhouse har valt ett etablera sig på Arlanda.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125