23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Astrid Andersen om sitt nya varumärke: ”Version 2.0 i min designvision”

Nästan 15 år efter lanseringen av det egna varumärket som bar hennes namn, har den hyllade danskfödda designern Astrid Andersen släppt sitt andra varumärke i ordningen: Stel, vilket betyder kropp på danska.    

– Stel representerar en version 2.0 i min designvision. Varumärket återspeglar på ett naturligt sätt  min designutveckling. Många av mina ursprungliga referenspunkter finns kvar, men denna etikett handlar mycket mer om mig som designer, skriver Astrid Andersen till Habit, och beskriver varumärket som en prisvärd garderob med denim, skräddat och ytterkläder, där bärbarhet och bekvämlighet är i fokus.    

BREAKING
{{ article.headline }}
0.229|