23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Nylanserade Papuchiz vill slå sig in i premiumsegmentet

Efter ett års förberedande arbete sattes ett nytt skomärke på marknaden i förra veckan. Bakom lanseringen står Roberto Marti och Tiffany Donsen – båda noviser i modebranschen och fast beslutna om hårt jobb för att nå ut. 

Från att ha jobbat åtta år i bemanningsbranschen kastar sig Roberto Marti in i en helt ny, och för honom, okänd bransch. Tillsammans med sin blivande fru, Tiffany Donsen, lanserade de skovarumärket Papuchiz i egen e-handel i måndags för en vecka sedan. Efter två dagar var det premiär hos den första fysiska butiken, Månberg & Bagge i Stockholm, där kollektionen, som består av två modeller i olika färgställningar, säljs på kommission.  

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11