23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Mässan expanderar: dubblad yta och fler varumärken

Stockholm Fashion District växer.

Sedan pandemin klingade av har mässan i Nacka återhämtat sig säsong efter säsong. Under den senaste inköpsveckan i februari fanns 650 varumärken representerade i modedistriktet. Redan nu står det klart att det under augustimässan kommer att finnas ytterligare 50 varumärken inom mode, skor och accessoarer i utbudet.  

Därtill dubbleras utställningsytan med en extra mässhall, enligt Stockholm Fashion District. Även en egen del för bad- och underkläder utlovas.

Jonathan Säfsten, säljansvarig för Stockholm Fashion District, meddelar att showroom och mässytorna nu är utsålda. 

– Vi har högt tryck på förfrågningar från både svenska och internationella varumärken inom mode, skor och accessoarer. Det blir till en stor fördel för inköpare och hela branschen att samlas i Stockholm Fashion District. Stockholm är i dag helt klart en betydande mötesplats och vi har ett fullbokat distrikt denna säsong.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.112