Familjeföretaget Shepherd of Sweden har sedan tidigare permanent showroom i Skohuset i Nacka. Men för att nå kunder utanför skofackhandeln ställer företaget för första gången även ut i mässhallen.
– Det känns rätt med dubbelexponeringen. Vi gjorde likadant på Ciff. Här hoppas vi nå en ny kundgrupp och visa upp en annan sida av varumärket. Vi ...
Shepherd mässdebuterar i Nacka och satsar i USA
AW 2024. Mässturnén för Shepherd of Sweden är intensiv. Efter Ciff i Köpenhamn gör varumärket från Svenljunga för första gången mässtopp i Stockholm Fashion District i Nacka.
I Shepherd of Swedens monter i Nacka möter Marina Rudholm, säljsupport, och Camilla Blomdahl, marknadschef, inköparna. Foto: Kajsa Åström
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer