23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Shepherd mässdebuterar i Nacka och satsar i USA

AW 2024. Mässturnén för Shepherd of Sweden är intensiv. Efter Ciff i Köpenhamn gör varumärket från Svenljunga för första gången mässtopp i Stockholm Fashion District i Nacka.

Familjeföretaget Shepherd of Sweden har sedan tidigare permanent showroom i Skohuset i Nacka. Men för att nå kunder utanför skofackhandeln ställer företaget för första gången även ut i mässhallen.

– Det känns rätt med dubbelexponeringen. Vi gjorde likadant på Ciff. Här hoppas vi nå en ny kundgrupp och visa upp en annan sida av varumärket. Vi är mer än bara innetofflor, vi är ett lifestylebrand. Här blir det spontana möten till skillnad från showroomet som mest bygger på bokade möten, säger Marina Rudholm, säljare.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.159