23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Svenska outdoormärket vill gasa – värvar experter

Trio ska hjälpa Astrid Wild inom e-handel, produktion och varumärkesbyggande.

Astrid Wilds grundare, Maria Paulsson Rönnbäck och Jemina Pomoell, plockar in kompetens till sitt friluftsvarumärke som duon grundade 2019

Sedan starten har företaget haft en stabil tillväxt och nådde en omsättning på knappt 11 miljoner kronor 2022, enligt årsredovisningen. Nu siktar grundarna på att öka tillväxttakten och expandera till fler marknader. För att lyckas med det har Maria Paulsson Rönnbäck och Jemina Pomoell knutit till sig experter som ska fungera som rådgivare. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078