23948sdkhjf

Nytt svenskt klädvarumärke utmanar golfmarknaden

Grundaren till nylanserade Carl Micel hoppas nå en internationell publik med innovativa material och klassiska snitt. ”Varumärket ska andas premium från botten till toppen”, säger han till Habit.
För nästan två år sedan sade han upp sig från sitt jobb inom transportbranschen för att förverkliga sin dröm. I veckan lanserades golfklädesmärket Carl Micel i egen e-handel. Debutkollektionen innehåller pikéer, byxor, västar, tröjor och accessoarer som skinnhandskar för både dam och herr.

Bakom varumärket står Richard Engstrand, so...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.079