23948sdkhjf

Branschexperter bakom nya denimmärket Madh

Efter mer än två decennier i branschen lanserar denimgurun Martin Gustafsson eget jeansvarumärke. Madh involverar bäraren i designprocessen och tillverkningen sker ondemand.
Bakom det nylanserade denimvarumärket Madh står den svenska jeansprofilen Martin Gustafsson. Under drygt tjugo år i modebranschen har han ägnat sig åt just denim. Att skapa ett nytt jeansvarumärke har han funderat på länge.

– Efterhand som jag har sprungit på folk i branschen har varumärket vuxit fram, säger Martin Gustafsson, som började sin karr...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078