23948sdkhjf

Skovarumärke testar nytt hyrkoncept: Vill vidga den fysiska närvaron

Westfield Mall of Scandinavia inviger i veckan sin butikssatsning Depart A Mental. Bland varumärkena på plats märks bland annat skovarumärket Blankens som vill testa nya fysiska koncept.
I ett kundperspektiv kan Depart A Mental närmast liknas vid en popup. I en 250 kvadratmeter stor butikslokal i bästa läge samsas upp till ett 40-tal olika varumärken, var och en med sina egna produkter på egen plats i lokalen.

– Det är som att ha en egen fysisk butik och man signar sig för hur länge man själv har lust. Skillnaden är att man inte b...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093