23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Habit
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Online Brands snabbar på expansionen: ”Tufft läge är övergående”

Med en allt bredare produktportfölj plockar Online Brands in 23,5 miljoner kronor för att expandera snabbare.

Online Brands bildades hösten 2010 och äger idag en rad kända e-handelsbolag i Norden. Fokus är att förvärva snabbväxande och lönsamma e-handelsbolag och varumärken.

Bland företagen i produktportföljen märks Bread & Boxers, Isbjörn, Trendcarpet, Hatshop, Victorins och Kitchenlab.

När Online Brands i dagarna beslutade om en riktad nyemission vill företaget ta in ytterligare 23,5 miljoner kronor ”för vidare expansion genom förvärv och organisk tillväxt.”

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094