23948sdkhjf

Online Brands snabbar på expansionen: ”Tufft läge är övergående”

Med en allt bredare produktportfölj plockar Online Brands in 23,5 miljoner kronor för att expandera snabbare.
Online Brands bildades hösten 2010 och äger idag en rad kända e-handelsbolag i Norden. Fokus är att förvärva snabbväxande och lönsamma e-handelsbolag och varumärken.

Bland företagen i produktportföljen märks Bread & Boxers, Isbjörn, Trendcarpet, Hatshop, Victorins och Kitchenlab.

När Online Brands i dagarna beslutade om en riktad nyemission v...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
MQ om vårens utveckling: ”Köper in mindre, säljer mer och öppnar nya butiker”
Träskor hett dammode i kändistäta NYC
Sport- och friluftsprofil ska hjälpa Nordshield att expandera
Slutar med herrkläder – satsar på systerbutiken
Artifact 001 – första släppet av digitala solglasögon
Klädjätten investerar i biobaserat polyester: ”Ska förändra klädindustrin”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.08