23948sdkhjf

Spränger miljardvall och ökar lönsamheten

Med dubblad omsättning sedan 2020, planer på fler flaggskeppsbutiker och en ny hemsida går modeföretaget J.Lindeberg in i 2023 med vind i seglen.
Det har gått upp och ner för sport- och modevarumärket J.Lindeberg som återvänt till ursprunget med fokus på sport- och golfsegmentet.

Efter ett återhämtningens år med omstruktureringar och nya prioriteringar släpper företaget nya siffror som visar att även 2022 varit ett lönsamt år.

Med en omsättning på 1,3 miljarder kronor spränger företaget nu...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
MQ om vårens utveckling: ”Köper in mindre, säljer mer och öppnar nya butiker”
Träskor hett dammode i kändistäta NYC
Sport- och friluftsprofil ska hjälpa Nordshield att expandera
Slutar med herrkläder – satsar på systerbutiken
Artifact 001 – första släppet av digitala solglasögon
Klädjätten investerar i biobaserat polyester: ”Ska förändra klädindustrin”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078