23948sdkhjf

Mulberry förstärker NK:s satsning på herrmode

Nordiska Kompaniet i Stockholm utökar utbudet av herrmode på plan 2 med det brittiska modevarumärket Mulberry Man.

På avdelningen, som öppnade den 29 mars, märks väskor, läderaccessoarer, skor och solglasögon.

Med kompletteringen av Mulberry Mans produkter, som kännetecknas av brittisk hantverkskultur och exklusiva läderprodukter, förstärks NK:s satsning på herrmode, skriver NK i ett pressmeddelande.

– Vi är mycket glada över att kunna presentera vår senaste nyhet på NK:s herrplan i Stockholm – Mulberry Man. En efterlängtad öppning för oss och NK:s kunder och en viktig del av vår strategi för att erbjuda det allra bästa inom mode och livsstil, säger Henrik Lilja, varuhuschef för NK Stockholm.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
MQ om vårens utveckling: ”Köper in mindre, säljer mer och öppnar nya butiker”
Träskor hett dammode i kändistäta NYC
Sport- och friluftsprofil ska hjälpa Nordshield att expandera
Slutar med herrkläder – satsar på systerbutiken
Artifact 001 – första släppet av digitala solglasögon
Klädjätten investerar i biobaserat polyester: ”Ska förändra klädindustrin”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093