23948sdkhjf

Influencer tar andelar i träningssegmentet

Med råd om kost, träning och ett allt bredare utbud av träningskläder kopplar sociala medieprofilen och influencern Hanna Öberg ett allt starkare grepp om styrketräningsmarknaden.
Det kunde ha varit ett i raden av de många träningsvarumärkena som lanserats på marknaden de senaste åren. Men det som började 2020 med en app för råd för råd om kost och träning har utvecklats till en växande affärsidé tack vare 2,2 miljoner följare på Instagram plus knappt en miljon följare på Youtube.

2022 omsatte Hanna Öbergs bolag, Oberg Fitn...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Habit och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
MQ om vårens utveckling: ”Köper in mindre, säljer mer och öppnar nya butiker”
Träskor hett dammode i kändistäta NYC
Sport- och friluftsprofil ska hjälpa Nordshield att expandera
Slutar med herrkläder – satsar på systerbutiken
Artifact 001 – första släppet av digitala solglasögon
Klädjätten investerar i biobaserat polyester: ”Ska förändra klädindustrin”
Andra Nordiska Medier

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094