23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Med Gung gick Isadora från Excel-ark till all produktdata i ett system

Tydligare artikeldata skapar i regel effektiva interna processer och IsaDora utgör inget undantag i den frågan. Gung PIM samlar alla artikeldata och bilder – ett klick räcker för att uppdatera 400+ återförsäljare som Apotea, Lyko och Kicks.

IsaDora, det svenska skönhetsvarumärket som finns i över 4 000 butiker i 40 länder, insåg 2019 att växande kundkrav på detaljerad produktinformation inte längre gick att hantera i spridda Excel-ark. När företaget bytte affärssystem och skärpte sitt fokus på digital handel föll valet på Gung som plattform för PIM och B2B-order – främst tack vare färdiga kopplingar till både Garp och Microsoft Business Central. 
  
”Det är lätt att avisera till våra kunder, skapa egna mallar och exportera stora mängder data – det sparar oss timmar varje vecka.” säger Karin Ahlstrand, Assortment Manager & projektansvarig på IsaDora 

En viktig del i IsaDoras tillväxtresa

Tydligare artikeldata skapar i regel effektiva interna processer och IsaDora utgör inget undantag i den frågan. Gung PIM samlar alla artikeldata och bilder – ett klick räcker för att uppdatera 400+ återförsäljare som Apotea, Lyko och Kicks. 
B2B-orderportalen gör det möjligt för distributörer i 40 länder att lägga ordrar direkt i Business Central utan manuell handpåläggning. Färdiga integrationer till marknadsplatser och EDI eliminerar sedan dubbelregistrering och minskar fel­plock. 
Flexibla mallar för prislistor, INCI-deklarationer och kampanjfiler sparar tid för både kund- och marknadsteam.  Resultat blev en smidig affärssystems­migrering, snabbare lansering av sortiment och en kundsupport som slipper jaga produktblad. 
 
Läs mer om bolag som använder Gungs e-handelsplattform 

Gung
Viktor Rydbergsgatan 64
412 81 Göteborg
Göteborgs stad
Sverige
VAT nummer: SE5590040993

Kontaktperson

Sänd till en kollega

0.037