Det låter sig bara göras genom att ledningen väljer att ge butikssäljarna de verktyg och det fokus de förtjänar. Nu är det dags att påminna kunderna om varför man ska ta sig besväret att ta sig till den fysiska butiken. Nu är det hög tid att ge så bra service att kunderna lägger märke till den och väljer att komma just till vår butik om och om igen.
Ett energigivande webinarie med My Gross är därför en utmärkt idé!
Webinariet vänder sig till butikssäljare och butikschefer. Självklart också en viktig föreläsning för butiksägare. Under en energifylld timme med många exemplifieringar från din vardag kommer My bland annat att prata om:
- Aldrig har fantastisk service varit viktigare än våren 2023!
- Att komma över rädslan för att vara pushig
- Rätt attityd hos säljarna är viktigare än rätt kompetens
- Anställ de som inte är lika dig själv
- Släpp hyllan och fokusera på kunden
I normala fall erbjuder vi våra webinarier enbart till våra medlemmar, men i och med att tiderna inte är normala vill vi även bjuda in dig, helt utan kostnad. Precis som för en medlem!