Vi har samlat in feedback från vårt omfattande nätverk av varumärken och återförsäljare runt om i världen för att få en inblick i deras planer inför höstsäsongen. Visste du att nästan 60 % av varumärkena har uppnått försäljningsvolymer som är större än före pandemin - en betydande ökning från de 49 % som noterades vid samma tidpunkt förra året? Visste du att marknadssäsongen förlängs, att många märken förlänger sitt försäljningsfönster och att köparna räknar med att de kommer att lägga beställningar senare under säsongen?
Läs mer om hur hybridmetoden fortsätter att växa, viktiga teman som köparna letar efter, återhämtningen efter pandemin och mycket mer! Ta välgrundade beslut och se hur varumärken och återförsäljare närmar sig höstmarknadssäsongen.
Vad finns inuti:
- Hur stor andel av varumärken och detaljhandlare kommer att göra affärer i fysiska, virtuella och hybrida miljöer?
- De viktigaste teman som detaljhandlare söker när de upptäcker nya varumärken
- Hur varumärken och återförsäljare uppnår framgångsrika nivåer före pandemin
Klicka här för att ladda ner rapporten
Om du är intresserad av att lära dig mer om hur JOOR tillhandahåller verktygen för att lyckas i en hybridmiljö kan du begära en demo här.