Många företag kämpar för att bryta ner isolerade grupperingar av information för att standardisera vad som är rätt process för hela företag. Det är inte lätt att effektivisera arbetsflöden och förbättra sin time-to-market. Dessa faktorer hämmar leveransen av en verkligt övertygande digitala kundupplevelse som konsumenter inte bara vill ha utan förväntar sig.
Dessutom så har behovet av att leverera perfekta omnichannelupplevelser har accelererat behovet av digital transformation. Genom att implementera ett Product Information Management system (PIM) och Digital Asset Management system (DAM) så kan varumärken skapa effektiva kundupplevelser för att stå ut i en alltmer trångt, komplex och fragmenterad marknadsplats.
Anmäl dig till Akeneo's webbinarium och hör från gästtalare från Forrester om hur
- Digitalisering av säljkanaler kräver mer rikt innehåll (bild, video, AR etc)
- PIM och DAM tillsammans förbättrar omnichannel handel
- Man effektiviserar arbetsflöden, förbättrar kundupplevelsen och produktiviteten samtidigt